Friday, September 23, 2011

AARON AZIZ @LOREAL EVENT, LOT10

Me & Abg Long terchenta...hahaha...jgn maraaa!
23 Aug 2011- jumpa Aaron Aziz untuk kali ke-4 ! Saya & my staff g terjah AA masa dia ada event Loreal kat Lot10. dekat dengan opis dah tu...tu yg g terjah. merempit lagi tu ke sana demi AARON AZIZ ! hahaha..gila tak saya? peduli apa orang kata saya gila...

Yang penting, sampai je kat sana...AA nampak saya, dia yang lambai dulu..aduyaiiii...kembang kuncup masa tu! pastu sempat la jugak bergurau senda dengan AA. Kalau x kerana wartawan yg ramai nak interview abg long saya tu, lagi lama kami dapat bergurau senda...hehehehe
wif Eppy - PA Aaron Aziz
Aaron tengah sibuk sign autograph kat brochures LOREAL.
Cukuplah eh pic ni? untuk next entry ada banyak pic...tungguuu !!!!! Happy viewing uollls!

'HEARTZ U ALL DEEP DEEP'

No comments:

Post a Comment