Friday, October 28, 2011

AARON AZIZ @HALFEST,PWTC

15 OCT 2011- Latest meet up dgn Aaron Aziz @Halfest,PWTC. Dalam keadaan yg bersesak-sesak, akhirnya dapat jugak approach AA kat backstage atas bantuan Diyana Halik. Luv u Diyana !

Masa kat backstage, masa Diyana nampak saya, dia terus bgtau organizer, yg pakai tshirt sama ni semua FC. Lepas ni, nak ambik gambar dengan AA. Padahal, saya tak cakap apa pun kat dia. Just say 'Hai' . Diyana amat memahami apa yg tersirat kat hati saya rupanya. After that, organizer tu siap disscuss dgn saya nak ambik pic kat mana lah...apalah. Apa dia ingat saya ketua kot? hehehe...encik salah orang lah...

Ramai jugak AARONATORS yg hadir. Antaranya Ita Mahat, Shakinah, Lin, Iswa, Journe, Rusmini, Deina, Noraini Hashim, Ayu Fariza, Erni, Jojo. Sape lagi eh? Sorry kalau ada yg tertinggal. Aku hanya manusia biasa...hehehe

1st time meet Jojo.

Lin, Ita & Erni. Gaya manja la tu konon ye angah? hahaha

Jelingan maut Iswa...hahaha

Mak Lang sedang melayan Bobot yg dah bosan !


Bertuahnya Journe !

Aaron Kena kukur kelapa




berpeluh2 abg long kita masak ! hahaha


Diyana yg gojes. 

Eppy jadi cameraman saya kejap..

Diyana tgh makan kari sardin yg Aaron masak

Kinah & Ita Mahat

Kinah, Ita & Erni


Terover pulak sengih...hahaha

BOBOT terkesima tengok #MALEK



Aaron, Aaronators & Aaronators Junior...















No comments:

Post a Comment