Thursday, February 24, 2011

BELAJAR BERBLOGGING

Ahkak tengah belajar berblogging. rasa mcm teruja nak berblogging sebab tengok adik ku NADIA (PINKY MOMMA) @http://eppyphamdiary.blogspot.com/ berblogging evey day.Rasa jeles dengan masa yang dia ada untuk family & diri sendiri. Bila agaknya kakakmu ini akan mengikut jejak langkahmu? sedar x sedar...dah setahun awak tinggalkan saya...*sob sob*

Untuk pengetahuan semua, Nadia bekas staff saya yg saya paling sherashi. Banyak bende yg kami kongsi bersama. Masa dia ambik keputusan untuk resign (ikut en.husband balik terengganu) thn lepas...saya memang sangat sedih. tapi nak buat macammanakan...saya sentiasa doakan kebahagian dia bersama keluarga keciknya di terengganu. Ada masa Sue & the gang akan serbu korang kat sana ek...tungguuuu!!!!

tengok lah si GIGAM nihh....ishh3x....x berubah....hehehehe...

5 comments:

  1. ur 1st follower hehe..
    eppy blogging sista =)

    ReplyDelete
  2. salam kenal dr blog pinky...follow sini juga...

    ReplyDelete
  3. slamat masuk ke dunia blog & salam kenal.. ;)

    dpt info bila terjah blog pinky momma.. ;)

    ReplyDelete
  4. salam..saya dh folow akak..
    sy pon br start berblogging pas tersampuk dengan nadia si pinky itu..sama2 la kita maju jaya yerk..hikhik

    ReplyDelete
  5. wahhh...terima kasih. hari 1st publish dah ada 6 follower. not bad huh?tq ya pinky momma & the gang!selamat berkenalan semua...

    ReplyDelete