Sunday, February 20, 2011

ICE ROOM - TAMAN SHAMELIN,CHERAS

18 Feb 2011 – saya telah berkunjung ke ICE ROOM di Taman Shamelin,Cheras. Ini kunjungan pertama saya ke outlet ICE ROOM.
Saya teruja untuk ke sini disebabkan ingin mencuba makanan yang ada di sini setelah melihat status rakan FB & juga pernah masuk JJCM. Kemudian saya juga terbaca artikel mengenai ICE ROOM cawangan KOTA DAMANSARA (milik orang melayu) di dalam majalah NONA keluaran MAC 2011. Nampak memang macam sangat menarik. Ada wifi, mini playground untuk anak2. Harga pun sama je mcm KOPITIAM2 yg ada/PAPARICH.
Sampainya saya di outlet Taman Shamelin ni, persoalan pertama di minda…adakah restoran ini HALAL? Menu disertakan tulisan cina,resit pun ada tulisan cina, hiasan pun ala2 cina...pekerja bukan cina!tapi saya yakin halal sebab kalau fikir secara logic yang cawangan Kota Damansara tu orang Islam punya. Tak kan tak halal kot kan?kalau dah francais mestilah semuanya sama.
Mereka ada menyediakan form untuk sebarang komen . untuk soalan ‘Adakah anda akan datang semula ke sini dan kenapa?’ & jawapan saya ‘TIDAK – kerana status HALAL’. Semoga mereka memberi  feedback pada komen saya….hehehe…

pamelo mango snow ice

Chicken bologness spagetti
Outlet - Shamelin

Antara cawangan2 yg ada...

Lazat!!!



1 comment:

  1. yg no ownernya CINA kut kak ?

    yg kt KD hr tu resitnya semua tulisan MELAYU.
    yg lain2 tu memg ada tulisan cina

    ReplyDelete