Sunday, June 26, 2011

AARON AZIZ @OREO DADDY DUNK EVENT

Me & Aaron Aziz!!!!
19 JUN 2011- rasa mcm nak pengsan dapat jumpa AARON AZIZ! Tak sia-sia usaha saya berhimpit,berpanas, memandu dari Desa Pandan ke One Utama, lari dari tugas ( menghilangkan diri dari opis!) semata-mata nak jumpa my favourite actor ni.

Kat twitter Aaron war2kan dia ada di sana kul 12pm...alih2 dia sampai kul 1pm. Berpeluh2 ahkak tunggu tau. Nak dipendekkan cerita, saya tak sempat jumpa Aaron dlm 1st session. kena sambung balik kul 3.30pm.aduyaiiii....gua dah resah gelisah. Maklumlah....nak masuk opis balik. Alhamdulillah...saya dapat cari Aaron n Diyana di sebuah restoran. Nasib saya baik sbb saya dapat approach Diyana. Dia yg bawa saya jumpa Aaron. Luv u lah Diyana. Semoga perkahwinan korang kekal hingga ke akhir hayat...aminnn!!!!
Me, Aaron & lovely Diyana
Aaron & Dahlia Arissa yg chumells!

No comments:

Post a Comment