Monday, June 20, 2011

AARON OH AARON

Lamanya saya tak update blog. Semuanya gara-gara NORA ELENA!Bermula 9/5/2011 - 16/6/2011 memang saya tak boleh buat kerja apa-apa pun. dalam kepala otak ni SETH SETH SETH NORA NORA & NORA. memang teruk demam NORA ELENA. Setiap kali abis 1 episod, saya akan download..sblm tido tgk dulu. esok pagi, sebelum start keje pun tgk lagi. kiranya breakfast  & lunch dgn tgk NORA ELENA. Hari2 angkut laptop ke opis sampai rebeh bahu...hahaha...Lagi satu yg bestnya, saya dah mcm jadi tempat rujukan. Rakan2 FB ramai yg terjebak dgn NORA ELENA gara2 saya hari2 update status pasal bende yg sama. hahaha..padan muka dorang. Saya tak nak la gila sorang2..mari kita gila ramai2...hahaha

Sejak tengok NORA ELENA, saya teramat lah jatuh cinta dengan AHMAD SETH TAN ABDULLAH. Penyabarnya lah jantan sorang ni. walaupun sejak episod pertama saya tau dia perogol, tapi saya tak boleh benci Seth!kenapa yer?sbb SETH tu AARON AZIZ ke?hahaha...parah sungguh bini En.Rosmin nihh...sebbaik suami faham...huhu

Dan semenjak NORA ELENA jugak la saya jadi peminat setia AARON AZIZ. apa yg ada kaitan dengan AARON semua saya ambik tau.Saya buka akaun twitter pun semata2 utk AARON AZIZ sbb AARON tak layan FB.Dia n wife (DIYANA HALIK) layan twitter. Sekali dengan wife dia sekali saya follow. Saya sgt suka couple ni. very loving!

Saya sangat bertuah sbb saya berpeluang bertemu dgn AHMAD SETH TAN a.k.a AARON AZIZ!OMG!!!rasa mcm nak putus jantung (pinjam ayat Seth okehh) dapat face to face dengan AARON.aduyaiii...lemah segala tubuh badan. nak cakap apa pun dah lupa...kelu seribu bahasa.

okehhh...saya akan share pic dlm next entry...

No comments:

Post a Comment