Sunday, June 26, 2011

AARON AZIZ LAGI????

Aaron & Dwi wif my muffins!
25 Jun 2011 - Lagi sekali saya menyibukkan diri mencari Aaron Aziz @e-curve. Kali ni dia ada event dgn BSN SSP. Aaron di jemput untuk pilih cabutan bertuah & melelong barangan personal dia. Antara barangnya ialah Frame gambar yg ada gambar Aaron (pic yg x de keluar dlm media) beserta tandatangan, baju kemeja putih yg Aaron pakai semasa jadi SETH dalam NORA ELENA dan juga cap. Ada 3 barang yg di lelong. guest what?CAP yg paling mahal. RM2,900!!!Aaron sampai geleng kepala sbb x percaya!

Pada perjumpaan pertama, saya ada bagi sesuatu pada Aaron & kali ni pun saya plan nak kasi sesuatu jugak. tapi apa yek?ni semua taktik supaya dia ingat kat saya...hehehe..pikir punya pikir, akhirnya saya bercadang nak buatkan muffin untuk anak2 dia. bersengkang mata ahkak buat muffin tau. tido kul 1am...tapi x pe..demi Aaron..aku sanggup!huh...mmg sah kena sawan nih..hehehe

Aaron tgh sign novel KASIH YG SUCI
Yang membuat hati saya berbunga2 ialah...pertemuan kali ni.saya x yah kenalkan diri dah. dia kenal saya!maybe sbb 1st time ari tu jumpa personally...pastu kami ada ber'tweet tweet' beberapa kali...chewahhhh!!!ayat mcm org bercinta!hahaha...jgn risau Aaron..saya minat awak sebagai peminat jer. SETH yg kat rumah ni nak letak mana???hehehe
OMG!Dia ingat nama saya...x payah mention dah...*crying*
After event, saya masih @e-curve lagi, Aaron dah tweet kat twitter pasal my muffins. OMG!lagi sekali rasa mcm nak pengsan!Dia appreciate apa yg fan dia kasi.Thanks Aaron!will support u all out.psstt!!!padahalkan muffins saya tu sedikit bantat. biasa buat ok jer...kali ni nak buat untuk Aaron Aziz..tiba2 malu2 pulak muffin2x tu nak mengembang.buat sambil berangankan Aaron Aziz kot...tu yg jadi mcm tu..aduyaiii....
Tweet from Aaron Aziz for me! LUV LUV LUV LUV!

6 comments:

  1. hehehe...usaha kena ada.baru berjaya...

    ReplyDelete
  2. ijah, ye ke?alamak..tak pe lenkali klu nampak tegur yer...

    ReplyDelete
  3. hee nampak. ;)

    nnt dtgla masuk dlm belog ijah. ada jgk cerita ttg aaron aziz ni hiks.

    ReplyDelete
  4. sis..mana post pasal semalam?xdek ker?yg g tgk KLG ngan Aaron tuh..huhu sungguh jelez.hahahaha...add la me on twitter.plez...

    ReplyDelete